onsdag, september 05, 2007

Energi

Bliver der mere og mere af for tiden. Vi er begyndt at få vores ca. 8 timers søvn om natten, hvilket bare er helt fantastisk dejligt efter tre måneder uden mulighed for at sove ordentligt igennem.
For tiden sker der mange gode ting. Sommerferien er slut, så jeg er for alvor i gang i kirken igen, da det kun var Teengruppen der var gang i, i løbet af sommerferien. Vores klub for de 9-14 årige startede for to uger siden og på tirsdag skal jeg til at begynde kristendomsklassen, hvor der indtil videre er seks deltagere, hvilket er alletiders, da det er en rigtig god gruppestørrelse, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Forleden så Helle og undetegnede en film, der hedder Dejavu, med Denzel Washington, som viste sig at være en af de bedste film jeg længe har set, så den kan bestemt anbefales, men jeg vil ikke afslører for meget af hvad den handler om, kun at den beskrives som en tankevækkende, elegant og medrivende Thriller, hvilket jeg til fulde er enig i.

Ingen kommentarer: