søndag, januar 28, 2007

Så skal den bare fedes.... ja bogstavelig talt

Så blev de sidste hængepartier inde på seminariet overstået og jeg nyder nu min 2. dag på barsel.
Det er temmelig vildt at tænke på, at jeg bare skal fede den 4 måneder indtil blyp (som vi har har valgt at kalde barnet indtil videre) stikker hovedet frem. Og det er bogstavelig talt at skulle fede den:-)
Jeg har glædet mig til bare at have tid til at slappe af og lave hvad jeg har lyst til, men tiden skal nok komme til at blive lang på et tidspunkt.
Men nu er det bare tid for at læse bøger jeg har lyst til at læse for min egen skyld og så er jeg blevet præsenteret for begrebet: Barselsboller. Ja, det siger jo ligesom sig selv hvad det er, så moren skal sørge for friskbagte boller når studie folkene kommer på besøg.
Man ender jo med at blive helt huslig.

Ingen kommentarer: