fredag, januar 19, 2007

Scanninger osv.

Som en del allerede ved, så sker der en del nyt på hjemmefronten for tiden. Det er dog ikke noget der er skrevet så meget om her på bloggen, for hvad nu hvis det ikke blev til noget.
Men alt tyder på at Andersdrengen her skal være FAR til sommer, så det medfører en hel række forberedelser her hen over foråret. Og JA jeg glæder mig vildt meget.
I mandags var vi til det man ofte kalder 20 ugers scanning og jeg må indrømme, at jeg er forbløffet over hvor meget man kan se på sådan en scanning.
Til 1. Feb. Går Helle på barsel, hvilket er meget tidligt, men da alternativet ville være en specialpraktik, som alligevel ikke kunne bestås på så kort tid, bliver det sådan. Hvad Helle vil bruge den tid til, må hun selv skrive om, men dejligt bliver det helt sikkert.
I starten af Januar var vi til bryllup på Langeland, hvor Daniel og Lotte blev gift. Det var virkelig en smuk, hyggelig og meget underholdende aften/nat og det var virkelig fedt for os, at få lov til at se dem sige JA til hinanden, så vi er meget taknemmelige over at vi måtte være med.
Her i Januar har det desuden været mit store projekt, at forsøge at gøre vores udestue helt tæt, da det har vist sig, at der er nogle steder hvor der trænger lidt vand ind, så de dage hvor det har været tørt og varmt nok, har jeg været ude og fuge og jeg har til stadighed kunnet finde nye steder, hvor der potentielt kunne trænge noget vand ind. Desværre er det endnu ikke lykkedes 100%, men det værste er i hvert fald klaret.

Ingen kommentarer: