torsdag, november 23, 2006

opgave status

Ja jeg indrømmer det. Nu er jeg træt og ikke bare lidt træt. Nej jeg er ved at være rigtig træt. Træt af at skrive opgave og træt af at kigge på den.
Men så er det jo temmelig heldigt at den skal afleveres på søndag. Ja pædagoger er nu blevet så tekniske at den skal afleveres elektronisk, så derfor på en søndag...
Dagen i dag har været store rette dag. Vi har siddet hver for sig og gennemlæst den og kommet med forslag til rettelser og så får den ellers bare den store omgang fin pudsning i morgen.
Heldigvis kunne jeg holde en dejlig pause midt i det hele, da vi fik besøg fra Ålborg. Min søster, hendes mand og hende den lille Marie invaderede vores lille, stille og tydeligvis ikke børnevenlige hjem et par timer. Det var nu rigtig hyggeligt at se dem alle tre igen.

Ingen kommentarer: