onsdag, november 01, 2006

Nu vil vi glemme rent

Nej det er desværre ikke til at glemme, at det er ved at være vinter. Siden i morges har det småsneet hele tiden og selv om den smelter med det samme igen, så det lidt for koldt efter min mening..
Dette vejr har desuden den bivirkning, at Helle begynder at komme i julestemning, hvilket jeg nok holder på er lidt for tidligt.. Men så længe at jeg kan slippe for alt for mange julesange, så overlever jeg nok.. ;-)

Helle har i sidste uge været på studietur i Amsterdam, hvilket vist har været en alletiders oplevelse, men det skal hun selv få lov til at fortælle om..
I søndags havde vi en meget anderledes gudstjeneste i vores kirke, med bl.a. Catwalk, musikvideo, interview.. Det var alt sammen noget som primært de unge stod for og det blev virkelig en fed oplevelse.. En af de unge optog en del af det på video, så jeg satser på at kunne ligge lidt af det ud på et tidspunkt.

Ingen kommentarer: