mandag, november 10, 2008

Bachelor

For en kort bemærkning har jeg lagt min bachelor opgave på hylden i dag for at tage en arbejdsdag i min gamle praktik institution. Jeg har sagt ja til et par arbejdsdage i løbet af den næste måned, og hvor var det dejligt at være tilbage igen. Mange ting havde ændret sig i løbet af et par måneder, mest i form af nye børn, men det var dejligt at være praktisk efter flere måneder med teori, læsning og skrivning.
Men lige nu sidder jeg med min bachelor opgave og glæder mig efterhånden til at være færdig.

På hjemmefronten går det fint. Noah og jeg har lige været alene hjemme i denne weekend, da Anders var på lejr med de unge. Den stod på ren hygge og lange gåture i det skønne efterårsvejr.
Vi har været hjemme på efterårsferie for nogle uger siden hvor den stod på lidt af hvert. Blandt andet kartofler der skulle tages op. Noah hyggede sig med det og for muligheden til at mudre sig til og bare gå i jord, jord, jord....





Ingen kommentarer: