lørdag, januar 26, 2008

overspringshandlinger

Der er nu under en uge til jeg skal tilbage til studiet og tage hul på det sidste år inden jeg til næste januar kan stå med et papir i min hånd der siger jeg er en rigtig pædagog.
Det første halve år skal jeg være i praktik i en special institution og derfor sidder jeg nu og skal have lavet mine reflektionspapir.Jeg har forsøgt flere gange de sidste par dage, men er hver gang endt på facebook, politikken, jyllandsposten, youtube og tja nu sidder jeg ligefrem og skriver et indlæg om mine overspringshandlinger.
Jeg skal nok nå det, men motivationen er ikke særlig meget til stede.
Resten af dagen står på et besøg inde i Nyboder hos brormand. Vi har ikke fået set hans lejleghed siden han er blevet færdig så nu er tiden vist til det... Og lur mig om vi ikke lige skal se danmark banke Tyskland i aften.

Ingen kommentarer: