mandag, juli 09, 2007

God mave = godt humør

ja vi har i den grad måttet sande at god mave hos en elsket person, resulterer i mere energi og godt humør hos alle her i husstanden.
Havemanden (læs undertegnede) nyder at tomaterne og pebrene, vokser sig store og flotte. Godt nok er der endnu ikke modne udgaver, men jeg nyder synet.
I søndags hvor jeg havde glædet mig til, at høre Selva fra New Delhi tale, måtte jeg desværre nøjes med halvdelen, da drengen trængte til at sove, men havde svært ved at falde til ro, men så er det godt at mor Helle, kunne give mig et lille resume.
I dag da jeg skulle en smut i føtex med Noah, så Helle kunne få lidt søvn opdagede jeg pludselig at der sad en gren fast på det ene hjul og da jeg tog den af måtte jeg sande, at med den længde pigge skulle jeg nok være lidt heldig, hvis dækket ikke var punkteret.
Og ja, jeg har lappet dæk på barnevognen, hvilket heldigvis ikke er så svært endda, men nu har jeg jo også god rutine fra de seks punkteringer på cyklen her i vinters. Jeg satser på at jeg går en tid i møde, med færre punkteringer.

Ingen kommentarer: