mandag, marts 05, 2007

Nyt udseende.

Når vi nu ikke selv uden videre kan skifte udseende, så kan vi i det mindste gøre det på vores hjemmeside. Så det har vi hermed valgt at gøre. Vi håber at folkene ude i det ganske danske land, (Som dronning Magrethe ville have sagt det), vil kunne leve med det.
Helle minder mig ved denne lejlighed om, at vi ikke skal diskriminere dem fra udlandet, så vi håber at i også kan lide det..

Desuden har andersdrengen fået nyt grafikkort, da det gamle var begyndt at larme som om hele computeren ville falde fra hinanden. (måske lidt overdrevet). Men nu nyder jeg, at vi igen har en næsten lydløs computer. Det er virkelig dejligt, da det ikke er så fedt med en traktor i lejligheden.
Dog har jeg efterfølgende fået problemer med at computeren genstarter, hver gang jeg forsøger at starte Half Life 2. Resten virker heldigvis til UG, så jeg er glad..

Ingen kommentarer: