mandag, september 25, 2006

Alpha

I dag skulle jeg for første gang prøve at undervise på en Alpha samling.. Det var den anden samling i række og handlede om hvorfor Jesus døde.. Endnu engang må jeg bare konstatere, at hver gang man skal forberede sig til en undervisning får man rigtig meget ud af det selv.
Det var en god oplevelse at gå igennem alle de anbefalede skriftsteder og give sig tid til, at læse dem i deres sammenhæng..

Ellers flyver tiden afsted, jeg har lige haft et par dage, hvor jeg synes, at det har været lidt sjovt at spille lidt computerspil, da jeg ikke havde gjort det længe, men jeg kan mærke, at trangen til det hurtigt aftager igen.. Lysten dukkede måske primært op fordi vi i kirken i lørdags havde en computerdag/nat for de unge. Så det at skulle kigge forbi der vækkede lysten lidt til live for en tid.. (Den er dog endnu ikke fuldstændig forsvundet).

I morgen gælder det planlægning af noget børnekulturnat, der skal være i Høje Taastrup den 6 Oktober. Vi vil i den sammenhæng lave en alternativ historiefortælling om Gideon, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå..

Ingen kommentarer: