onsdag, august 16, 2006

Man er vel en pilfinger

I dag har Helle og jeg været ude og købe håndvask, blandingsbatteri og emhætte til vores snart nye køkken. Samtidig fik jeg endelig lov til at købe en petroliumsovn til vores udestuen, (et eller andet må vi jo have når man ikke må instalere en brændeovn i lejligheden) så selvom det ikke på nogen måde er koldt endnu, har jeg været nødt til, at gøre den funktionsdygtig og i aften skal den også tændes, (selvom det varmemæssigt ikke vil være nødvendigt) for jeg skal jo lige prøve den af.
Ellers er jeg lige begyndt på, at læse en bog jeg har lånt af David H af Eugene Peterson der hedder: "Working the Angles" og selvom jeg kun er i gang med introduktionen, så må jeg tilstå at jeg er fanget. Det er kun min anden bog af ham jeg er i gang med, men jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg vist skal have fat i flere af hans bøger.

Ingen kommentarer: